FAQ’S
Waar lever ik mijn auto in op Schiphol

U kunt zelf kiezen bij welke vertrekhal u de auto wil inleveren.

Waar haal ik mijn auto weer op

Als u geland bent op Schiphol kunt uw de auto weer ophalen bij de vertrekhal waar u de auto heeft afgegeven.

Waar staan mijn auto geparkeerd

Onze parkeergarage bevindt zich op nog geen 7 KM van Schiphol. We maken dus geen gebruik van een parkeerterrein in Aalsmeer of in Amstelveen. De ingang van onze parkeergarage is beveiligd door middel van een toegangshek, camerabewaking en een slagboom.

De twee bovenste verdiepingen zijn volledig door ons in gebruik. Onze etages zijn niet openbaar toegankelijk voor publiek. Uw auto staat dus niet in de openbare parkeergarage van Studio’s Aalsmeer.

gagare hd parking

De auto’s die we bij Park Plus Valet Parking parkeren staan allemaal bewaakt en overdekt op nog geen 7 KM van de luchthaven Schiphol.

valet parking schiphol

Onze parkeerlocatie is hermetisch afgesloten met slagboom en hek. En niet openbaar voor derden.

Uitleg verzekering

Uitleg verzekering

Verzekeringsvoorwaarden Park Plus Valet Parking:

We zijn de 1e parkeeraanbieder die een aanvullende autoverzekering aanbiedt.

Uw voertuig moet wel volledig casco verzekerd zijn om gebruik te maken van onze parkeerdiensten.

  • Bij schadegevallen onder de € 750,- herstellen wij de schade aan uw voertuig, dit gaat niet via uw autoverzekering.
  • Bij schadegevallen boven de € 750,- vergoeden we het eigen risico en het verval in premie op uw autoverzekering.

Let op: Diefstal en verduistering gaat altijd via uw eigen autoverzekering.

Wat is wel en wat is niet verzekerd:

http://weblog.independer.nl/autoverzekeringen/wie-vergoedt-schade-bij-gebruik-valet-parking/

https://www.verzekering.nl/2017/05/26/wie-vergoedt-de-schade-bij-valet-parking/

Geen reserveringsbevestiging ontvangen

Indien u geen reserveringsbevestiging ontvangen heeft. Wilt u dan even kijken in uw spambox. Veelal is dit het geval vooral bij Gmail en Hotmail accounts. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft. Zou u dan willen mailen naar: info@parkerenvaletschiphol.nl

Hoe moet ik mijn reservering betalen

We controleren altijd eerst uw reservering. Als deze volledig is ingevuld sturen we u een e-mail voor de betaling. U kunt het bedrag dan gewoon overmaken naar onze rekening.

Hoe kan ik mijn reservering veranderen

Bij Park Plus Schiphol kunt u zelf uw reservering online veranderen. In uw ontvangen reserveringsbevestiging staat een URL met een persoonlijke link naar uw boeking. Via deze link kunt u de boeking op elk gewenst tijdstip kosteloos aanpassen en veranderen.

Moet ik nog bellen voordat ik aankom op Schiphol

U hoeft ons niet meer te bellen als u aankomt met uw auto op Schiphol. Omdat we precies weten hoe laat u arriveert op Schiphol zorgen wij ervoor dat we op tijd klaar staan voor u. Voor vertrek ontvangt u nog een e-mail met duidelijke uitleg en instructies.

Mag ik mijn boeking annuleren

U kunt uw reservering onbeperkt veranderen en u betaalt geen extra kosten. Ondanks dat de wet ”koop op afstand” voor diensten zoals reizen, vervoer of vrijetijdsbesteding niet van toepassing is. Bieden we onze klanten toch een 7 dagen herroepingsrecht aan. Dat betekent dat u binnen 7 dagen zonder opgave van redenen kunt annuleren. U ontvangt dan uw aankoopbedrag terug op uw rekening.

LET OP: U bepaalt bij Park Plus zelf wanneer u de reservering activeert door het doen van de betaling. Kiest u ervoor de boeking te activeren door het betalen van uw parkeerboeking en zijn de 7 dagen herroepingsrecht verlopen kunt u deze nog wel kosteloos annuleren. U ontvangt dan een parkeertegoed van het volledige betaalde aankoopbedrag met een geldigheidsduur van 2 jaar. U ontvangt dus niet het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Hoe neem ik contact met jullie op
Contact
Ik heb een rolstoel

Indien u zelf of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen we u nog steeds van dienst zijn. Park Plus helpt veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel. In de bocht bij vertrekhal 3 deur C is een speciale invalide parkeerplaats beschikbaar. Indien u wenst gebruik te maken van de invalide parkeerplaats ? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit aan te geven in het het boekingsformulier in het veld: opmerkingen. Ook zorgen we er dan voor dat er Schiphol assistentie klaar staat als u op Schiphol arriveert.

Ik heb een klacht

Park Plus doet alles om onze klanten tevreden te houden en te zorgen voor een optimale dienstverlening. Indien u toch een klacht heeft mail dan naar: klacht@parkerenvaletschiphol.nl .We doen ons uiterste best om uw klacht binnen 14 dagen te antwoorden.

Wat zijn jullie openingstijden

Park Plus Schiphol is 24 uur per dag open.

Voor informatie over uw reservering kunt u op werkdagen van 9.00 uur tot 24.00 uur contact met ons opnemen.